EUTM file information

019053283

Woof WOOF WELLNES Tail Wagging Guaranteed !


August 19, 2024

Trademark Summary

The trademark application Woof WOOF WELLNES Tail Wagging Guaranteed ! was filed by 360 STORE STUDIO S.R.L., a corporation established under the laws of Romania (the "Applicant"). Application under examination.

The application was filed in Romanian (English was selected as the second language).


Goods And Services

  • The mark was filed in class 3 with following description of goods:
    1. Produse cosmetice pentru animale
    2. Preparate pentru îngrijirea animalelor
    3. Sprayuri de îngrijire pentru animale
    4. Aditivi de baie pentru animale
    5. Șampoane pentru animalele de casă
    6. Produse pentru împrospătarea respirației (pentru animale)
    7. Produse pentru îngrijirea dentară a animalelor
    8. Produse de îngrijire a pielii pentru animale
    9. Șampoane pentru animale [preparate de toaletă nemedicinale]
    10. Produse de curățat pentru cuști de animale
    11. Balsamuri nemedicinale pentru labele animalelor de companie
    12. Produse pentru îndepărtarea petelor provocate de animalele de companie
    13. Șampoane pentru animalele de companie [preparate de toaletă nemedicinale]
    14. Preparate de curățare destinate utilizării în creșterea animalelor
    15. Dezodorizante pentru animale
    16. Preparate pentru igiena orală
    17. Săpunuri și geluri
    18. Preparate pentru baie
    19. Produse antiperspirante
    20. Deodorante pentru oameni sau pentru animale
    21. Șampoane
    22. Preparate și produse pentru îngrijirea blănii
    23. Apă de gură nemedicinală pentru animale de companie
    24. Săpunuri cremă
    25. Cremă de bază
    26. Balsamuri (nemedicinale)
    27. Uleiuri nemedicinale
    28. Șampon solid
    29. Săpunuri
    30. Alifii, unguente [nemedicinale]
    31. Uleiuri esențiale și extracte aromatice
    32. Preparate de curățare și parfumare, altele decât pentru uz personal
    33. Produse cosmetice naturale
    34. Abrazivi
    35. Produse pentru toaletă
    36. Articole de parfumerie și odorizante
    37. Cosmetice și preparate cosmetice
    38. Loțiuni nemedicinale
    39. Deodorante pentru animale de companie
    40. Creme nemedicinale
    41. Geluri de curățare
    42. Produse cosmetice sub formă de geluri
    43. Produse cosmetice sub formă de uleiuri
    44. Produse cosmetice sub formă de lapte
    45. Produse cosmetice sub formă de pudră
    46. Produse cosmetice sub formă de loțiuni
    47. Produse cosmetice sub formă de creme
    48. Uleiuri esențiale sub formă de emulsie
    49. Pudră de toaletă
    50. Uleiuri de curățare
    51. Lichide de curățare
    52. Creme de curățare
    53. Spumă de curățare
    54. Pudră pentru curățarea dinților
    55. Arome
    56. Baie (Preparate cosmetice pentru -)
    57. Benzi abrazive
    58. Cosmetice nemedicinale
    59. Emoliente
    60. Esențe eterice
    61. Gel exfoliant
    62. Măști hidratante
    63. Produse de lustruit
    64. Produse de săpun
    65. Produse hidratante
    66. Seruri de uz cosmetic.
  • The mark was filed in class 5 with following description of goods:
    1. Preparate farmaceutice
    2. Preparate și articole dentare
    3. Preparate și articole sanitare
    4. Produse și articole pentru distrugerea dăunătorilor
    5. Suplimente alimentare si preparate dietetice
    6. Produse și articole pentru igienă
    7. Suplimente alimentare pentru animale
    8. Preparate și articole dentare și produse medicinale pentru îngrijirea dinților
    9. Dezinfectanți și antiseptice
    10. Săpunuri și detergenți medicinali și dezinfectanți
    11. Remedii naturale și farmaceutice
    12. Preparate și materiale de diagnostic
    13. Pansamente, bandaje și plasturi medicali
    14. Produse pentru dezodorizarea și purificarea aerului
    15. Suplimente alimentare cu efect cosmetic
    16. Produse pentru spălarea vitelor [insecticide]
    17. Produse pentru spălarea câinilor [insecticide]
    18. Produse pentru spălarea animalelor [insecticide]
    19. Spălarea animalelor (Produse pentru -)
    20. Produse antiseptice pentru spălare
    21. Vite (produse pentru spălarea -lor)
    22. Șampoane insecticide pentru animale
    23. Tratamente (medicinale) pentru pielea animalelor
    24. Băi cu preparate pentru deparazitare pentru animale
    25. Alifii din plante contra mâncărimilor, destinate animalelor de companie
    26. Alifii din plante pentru iritațiile pielii, destinate animalelor de companie
    27. Preparate igienice de uz veterinar
    28. Dezinfectante de uz veterinar
    29. Soluții insecticide pentru spălături veterinare
    30. Loțiuni de uz veterinar
    31. Preparate și substanțe veterinare
    32. Câini (Loțiuni pentru -)
    33. Substanțe de spălare (sterilizante)
    34. Preparate germicide [altele decât săpunul]
    35. Șampon medicinal
    36. Balsamuri medicinale
    37. Alifii medicinale
    38. Unguente medicinale
    39. Creme medicinale
    40. Loțiuni de uz farmaceutic
    41. Preparate pentru baie de uz medical
    42. Șampoane medicinale pentru animale de companie
    43. Preparate farmaceutice de uz veterinar
    44. Medicamente de uz veterinar
    45. Veterinare (Produse -)
    46. Suplimente dietetice de uz veterinar
    47. Preparate bacteriene de uz veterinar
    48. Prafuri antipurici pentru animale
    49. Preparate antiparazitare pentru animale de companie
    50. Produse farmaceutice pentru îngrijirea pielii pentru animale
    51. Preparate farmaceutice pentru îngrijirea pielii pentru animale
    52. Spray-uri împotriva puricilor
    53. Sprayuri medicinale
    54. Aminoacizi de uz veterinar
    55. Chimice (preparate - de uz farmaceutic)
    56. Culturi de țesuturi biologice pentru uz veterinar
    57. Culturi pentru uz veterinar
    58. Diuretice
    59. Drojdie de uz medical, veterinar sau farmaceutic
    60. Extract din scoarță de uz veterinar
    61. Fermenți de uz medical sau veterinar
    62. Grăsimi de uz veterinar
    63. Insecticide
    64. Medicamente
    65. Medicamente pe bază de plante
    66. Medii de cultură de uz veterinar
    67. Otrăvuri
    68. Paraziticide
    69. Pesticide
    70. Preparate bacteriologice de uz veterinar
    71. Preparate biochimice de uz veterinar
    72. Preparate chimice pentru distrugerea dăunătorilor
    73. Preparate chimice de uz farmaceutic
    74. Preparate cu aminoacizi de uz veterinar
    75. Preparate de diagnosticare pentru uz veterinar
    76. Preparate radioactive pentru diagnosticul veterinar
    77. Preparate și substanțe farmaceutice
    78. Produse pentru a alunga păsările
    79. Produse pentru eliminarea mirosului de animale de companie
    80. Reactanți pentru diagnosticul veterinar
    81. Reactivi biologici de uz veterinar
    82. Reactivi chimici de uz medical sau veterinar
    83. Reactivi chimici de uz veterinar
    84. Reactivi folosiți în analize [de uz veterinar]
    85. Vaccinuri
    86. Vaselină rectificată de uz veterinar
    87. Vermicide
    88. Dietetice (alimente - de uz medical)
    89. Poțiuni medicinale
    90. Preparate alimentare dietetice de uz medical
    91. Preparate cu amestec de vitamine
    92. Preparate multivitaminice
    93. Preparate nutraceutice de uz terapeutic sau medical
    94. Preparate pentru stimularea apetitului
    95. Preparate pentru suprimarea apetitului
    96. Protecție absorbantă pentru cuștile animalelor de companie
    97. Șampoane uscate medicinale
    98. Săpunuri medicinale
    99. Tablete de uz farmaceutic
    100. Picături pentru urechi
    101. Picături pentru ochi
    102. Creme farmaceutice
    103. Geluri topice de uz medical și terapeutice
    104. Suplimente nutritive de uz veterinar
    105. Antibiotice de uz veterinar
    106. Chimice (preparate - de uz veterinar)
    107. Produse antiinfecțioase de uz veterinar
    108. Suplimente dietetice adaptate pentru uzul veterinar
    109. Suplimente pentru furaje de uz veterinar
    110. Preparate de diagnosticare de uz medical sau veterinar
    111. Substanțe dietetice adaptate pentru uzul veterinar
    112. Preparate și substanțe medicinale
    113. Furaj medicamentos
    114. Suplimente nutritive pentru furaje
    115. Amestecuri de furaje complementare
    116. Aditivi pentru furaje, de uz veterinar
    117. Aditivi pentru furaje de uz medical
    118. Biologice (preparate - de uz veterinar)
    119. Bacteriologice (preparate - de uz medical sau veterinar)
    120. Bacteriene (preparate - de uz medical sau veterinar)
    121. Suplimente medicinale pentru hrana animalelor
    122. Aditivi nutriționali pentru hrana animalelor, de uz medical.
  • The mark was filed in class 31 with following description of goods:
    1. Produse alimentare și hrană pentru animale
    2. Hrană mixtă pentru animale
    3. Hrană sintetică pentru animale
    4. Hrană pentru animale domestice
    5. Preparate pentru hrana animalelor
    6. Hrană pentru animale de companie
    7. Lapte praf pentru hrana animalelor
    8. Hrană de animale sub formă de nuci
    9. Hrană de animale sub formă de granule
    10. Hrană de animale sub formă de bucăți
    11. Culturi conservate pe post de hrană pentru animale
    12. Hrană la conservă care conține carne pentru animale tinere
    13. Hrană sub formă de articole de ronțăit pentru animale de companie
    14. Hrană pentru câini
    15. Băuturi pentru câini
    16. Culcuș pentru câini
    17. Biscuiți pentru câini
    18. Oase pentru câini
    19. Preparate alimentare pentru câini
    20. Jucării comestibile pentru câini
    21. Hrană pentru câini de curse
    22. Oase de mestecat pentru câini
    23. Hrană la conservă pentru câini
    24. Oase de ros digesibile pentru câini
    25. Hrană cu gust de brânză pentru câini
    26. Lapte pentru utilizare ca aliment pentru câini
    27. Alimente care conțin ficat pentru hrănirea câinilor
    28. Alimente cu gust de ficat pentru hrănirea câinilor
    29. Alimente cu gust de pui pentru hrănirea câinilor
    30. Alimente sub formă de inele pentru hrănirea câinilor
    31. Alimente care conțin carne de pui pentru hrănirea câinilor
    32. Alimente care conțin carne de vită pentru hrănirea câinilor
    33. Alimente cu gust de crane de vită pentru hrănirea câinilor
    34. Produse alimentare măcinate pentru animale
    35. Biscuiți pentru căței
    36. Alimente pentru căței
    37. Lapte praf pentru căței.
  • The mark was filed in class 35 with following description of goods:
    1. Servicii de informații comerciale furnizate online prin internet sau o rețea globală de calculatoare
    2. Servicii de informații comerciale furnizate online dintr-o bază de date computerizată sau de pe internet
    3. Publicitate, inclusiv publicitatea online în rețele informatice
    4. Asistență în afaceri, management și servicii administrative
    5. Servicii de publicitate, marketing și promovare
    6. Distribuirea de materiale publicitare, de marketing și materiale promoționale
    7. Prezentări de produse și servicii de afișare a produselor
    8. Organizare de evenimente, expoziții, târguri și spectacole în scopuri comerciale, promoționale și publicitare
    9. Prezentare de produse și servicii [în scopuri promoționale/publicitare]
    10. Difuzare de materiale de reclamă, de marketing și publicitare
    11. Distribuție și difuzare de materiale publicitare [pliante, prospecte, material tipărit, mostre]
    12. Promovarea produselor și serviciilor prin sponsorizare
    13. Servicii de import și export
    14. Servicii de vânzare cu amănuntul în legătură cu furaje pentru animale
    15. Servicii de vânzare cu ridicata în legătură cu furaje pentru animale
    16. Servicii de vânzare cu amănuntul în legătură cu așternuturi pentru animale
    17. Servicii de vânzare cu ridicata în legătură cu așternuturi pentru animale
    18. Servicii de vânzare cu amănuntul în legătură cu preparate pentru îngrijirea animalelor
    19. Servicii de vânzare cu ridicata în legătură cu preparate pentru îngrijirea animalelor
    20. Servicii de vânzare cu amănuntul în legătură cu instrumente de igienă pentru animale
    21. Servicii de vânzare cu amănuntul în legătură cu instrumente de cosmetică pentru animale
    22. Servicii de vânzare cu amănuntul în legătură cu materiale de litieră pentru animale
    23. Servicii de vânzare cu ridicata în legătură cu instrumente de igienă pentru animale
    24. Servicii de vânzare cu ridicata în legătură cu instrumente de cosmetică pentru animale
    25. Servicii de vânzare cu amănuntul în legătură cu produse pentru animale de companie
    26. Servicii de vânzare cu ridicata în legătură cu produse de litieră pentru animale
    27. Ținere a unui registru cu rase de animale
    28. Administrare a afacerilor pentru cabinete veterinare
    29. Servicii de vânzare cu amănuntul în legătură cu preparate veterinare
    30. Servicii de vânzare cu amănuntul în legătură cu articole veterinare
    31. Servicii de vânzare cu amănuntul în legătură cu aparate veterinare
    32. Servicii de vânzare cu amănuntul în legătură cu instrumente veterinare
    33. Servicii de vânzare cu ridicata în legătură cu preparate veterinare
    34. Servicii de vânzare cu ridicata în legătură cu aparate veterinare
    35. Servicii de vânzare cu ridicata în legătură cu articole veterinare
    36. Servicii de vânzare cu ridicata în legătură cu instrumente veterinare
    37. Servicii de vânzare cu ridicata în legătură cu preparate și articole veterinare
    38. Servicii de vânzare angro pentru preparate farmaceutice, veterinare și sanitare și produse medicale
    39. Servicii de vânzare cu amănuntul de preparate farmaceutice, veterinare și sanitare și de produse medicale
    40. Servicii de vânzare cu amănuntul sau en-gros pentru preparate farmaceutice, veterinare și sanitare și produse medicale
    41. Servicii de informații și consiliere comercială pentru consumatori în domeniul produselor cosmetice
    42. Studii de marketing în domeniul produselor cosmetice, de parfumerie și de înfrumusețare
    43. Consiliere cu privire la produse de consum în legătură cu cosmeticele
    44. Servicii de vânzare cu amănuntul online referitoare la produse cosmetice
    45. Servicii de informare și de consiliere comercială pentru consumatori în domeniul produselor cosmetice
    46. Furnizarea de informații despre produse de larg consum, și anume cu privire la cosmetice
    47. Servicii prestate online de un magazin de vânzare cu amănuntul pentru produse cosmetice și de înfrumusețare
    48. Servicii de publicitate pentru produse cosmetice
    49. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: produse cosmetice pentru animale, preparate pentru îngrijirea animalelor, sprayuri de îngrijire pentru animale, aditivi de baie pentru animale, șampoane pentru animalele de casă, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    50. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: produse pentru împrospătarea respirației (pentru animale), produse pentru îngrijirea dentară a animalelor, produse de îngrijire a pielii pentru animale, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    51. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: șampoane pentru animale [preparate de toaletă nemedicinale], produse de curățat pentru cuști de animale, balsamuri nemedicinale pentru labele animalelor de companie, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    52. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: produse pentru îndepărtarea petelor provocate de animalele de companie, șampoane pentru animalele de companie [preparate de toaletă nemedicinale], pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site- urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    53. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: preparate de curățare destinate utilirării în creșterea animalelor, dezodorizante pentru animale, preparate pentru igiena orală, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site- urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    54. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: săpunuri și geluri, preparate pentru baie, produse antiperspirante, deodorante pentru oameni sau pentru animale, șampoane, preparate și produse pentru îngrijirea blănii, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    55. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: apă de gură nemedicinală pentru animale de companie, săpunuri cremă, cremă de bază, balsamuri (nemedicinale), uleiuri nemedicinale, șampon solid, săpunuri, alifii, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    56. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: unguente [nemedicinale], uleiuri esențiale și extracte aromatice, preparate de curățare și parfumare, altele decât pentru uz personal, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    57. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: produse cosmetice naturale, abrazivi, produse pentru toaletă, articole de parfumerie și odorizante, cosmetice și preparate cosmetice, loțiuni nemedicinale, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    58. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: deodorante pentru animale de companie, creme nemedicinale, geluri de curățare, produse cosmetice sub formă de geluri, produse cosmetice sub formă de uleiuri, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    59. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: produse cosmetice sub formă de lapte, produse cosmetice sub formă de pudră, produse cosmetice sub formă de loțiuni, produse cosmetice sub formă de creme, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    60. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: uleiuri esențiale sub formă de emulsie, pudră de toaletă, uleiuri de curățare, lichide de curățare, creme de curățare, spumă de curățare, pudră pentru curățarea dinților, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site- urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    61. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: arome, baie (preparate cosmetice pentru -), benzi abrazive, cosmetice nemedicinale, emoliente, esențe eterice, gel exfoliant, măști hidratante, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    62. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: produse de lustruit, produse de săpun, produse hidratante, seruri de uz cosmetic, preparate farmaceutice, preparate și articole dentare, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    63. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: preparate și articole sanitare, produse și articole pentru distrugerea dăunătorilor, suplimente alimentare si preparate dietetice, produse și articole pentru igienă, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    64. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: suplimente alimentare pentru animale, preparate și articole dentare și produse medicinale pentru îngrijirea dinților, dezinfectanți și antiseptice, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    65. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: săpunuri și detergenți medicinali și dezinfectanți, remedii naturale și farmaceutice, preparate și materiale de diagnostic, pansamente, bandaje și plasturi medicali, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    66. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: produse pentru dezodorizarea și purificarea aerului, suplimente alimentare cu efect cosmetic, produse pentru spălarea vitelor [insecticide], pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    67. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: produse pentru spălarea câinilor [insecticide], produse pentru spălarea animalelor [insecticide], spălarea animalelor (produse pentru -), pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    68. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: produse antiseptice pentru spălare, vite (produse pentru spălarea - lor), șampoane insecticide pentru animale, tratamente (medicinale) pentru pielea animalelor, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    69. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: băi cu preparate pentru deparazitare pentru animale, alifii din plante contra mâncărimilor, destinate animalelor de companie, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    70. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: alifii din plante pentru iritațiile pielii, destinate animalelor de companie, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    71. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: preparate igienice de uz veterinar, dezinfectante de uz veterinar, soluții insecticide pentru spălături veterinare, loțiuni de uz veterinar, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    72. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: preparate și substanțe veterinare, câini (loțiuni pentru -), substanțe de spălare (sterilizante), pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    73. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: preparate germicide [altele decât săpunul], șampon medicinal, balsamuri medicinale, alifii medicinale, unguente medicinale, creme medicinale, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    74. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: loțiuni de uz farmaceutic, preparate pentru baie de uz medical, șampoane medicinale pentru animale de companie, preparate farmaceutice de uz veterinar, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site- urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    75. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: medicamente de uz veterinar, veterinare (produse -), suplimente dietetice de uz veterinar, preparate bacteriene de uz veterinar, prafuri antipurici pentru animale, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    76. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: preparate antiparazitare pentru animale de companie, produse farmaceutice pentru îngrijirea pielii pentru animale, preparate farmaceutice pentru îngrijirea pielii pentru animale, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    77. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: spray-uri împotriva puricilor, sprayuri medicinale, aminoacizi de uz veterinar, chimice (preparate - de uz farmaceutic), culturi de țesuturi biologice pentru uz veterinar, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    78. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: culturi pentru uz veterinar, diuretice, drojdie de uz medical, veterinar sau farmaceutic, extract din scoarță de uz veterinar, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    79. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: fermenți de uz medical sau veterinar, grăsimi de uz veterinar, insecticide, medicamente, medicamente pe bază de plante, medii de cultură de uz veterinar, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    80. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: otrăvuri, paraziticide, pesticide, preparate bacteriologice de uz veterinar, preparate biochimice de uz veterinar, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    81. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: preparate chimice pentru distrugerea dăunătorilor, preparate chimice de uz farmaceutic, preparate cu aminoacizi de uz veterinar, preparate de diagnosticare pentru uz veterinar, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    82. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: preparate radioactive pentru diagnosticul veterinar, preparate și substanțe farmaceutice, produse pentru a alunga păsările, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    83. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: produse pentru eliminarea mirosului de animale de companie, reactanți pentru diagnosticul veterinar, reactivi biologici de uz veterinar, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    84. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: reactivi chimici de uz medical sau veterinar, reactivi chimici de uz veterinar, reactivi folosiți în analize [de uz veterinar], vaccinuri, vaselină rectificată de uz veterinar, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    85. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: vermicide, dietetice (alimente - de uz medical), poțiuni medicinale, preparate alimentare dietetice de uz medical, preparate cu amestec de vitamine, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    86. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: preparate multivitaminice, preparate nutraceutice de uz terapeutic sau medical, preparate pentru stimularea apetitului, preparate pentru suprimarea apetitului, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site- urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    87. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: protecție absorbantă pentru cuștile animalelor de companie, șampoane uscate medicinale, săpunuri medicinale, tablete de uz farmaceutic, picături pentru urechi, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    88. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: picături pentru ochi, creme farmaceutice, geluri topice de uz medical și terapeutice, suplimente nutritive de uz veterinar, antibiotice de uz veterinar, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    89. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: chimice (preparate - de uz veterinar), produse antiinfecțioase de uz veterinar, suplimente dietetice adaptate pentru uzul veterinar, suplimente pentru furaje de uz veterinar, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    90. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: preparate de diagnosticare de uz medical sau veterinar, substanțe dietetice adaptate pentru uzul veterinar, preparate și substanțe medicinale, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    91. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: furaj medicamentos, suplimente nutritive pentru furaje, amestecuri de furaje complementare, aditivi pentru furaje, de uz veterinar, aditivi pentru furaje de uz medical, pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    92. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul: biologice (preparate - de uz veterinar), bacteriologice (preparate - de uz medical sau veterinar), bacteriene (preparate - de uz medical sau veterinar), pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping
    93. Regruparea în avantajul terților a produselor de tipul produse alimentare și hrană pentru animale pentru a permite clienților să le vadă și să le achiziționeze cât mai comod, prin magazine en gros sau en detail, prin cataloage de vânzare prin corespondență, prin mijloace electronice, prin intermediul site-urilor web și prin intermediul emisiunilor de teleshopping.